0561 - 421250Hoofdweg 31, 8424 PJ Elsloo (Fr)mrkjdijkstraschool@comprix.nl

In de schoolgids presenteren wij ons aan alle ouders, toekomstige ouders en overige geïnteresseerden. In deze gids geven we u een indruk van hoe het onderwijs op onze school vorm krijgt. Natuurlijk lukt het nooit om volledig te zijn. Wij beschouwen de gids dan ook als een eerste bron van informatie.

Als u voor het maken van een schoolkeuze staat, kan deze gids u helpen bij het keuzeproces. Wij adviseren u echter ook een afspraak te maken voor een bezoek aan de school. U kunt onze werkwijze en aanpak dan zelf in de praktijk ervaren en iets van de sfeer van onze school proeven.

In deze gids vindt u informatie over o.a.:

• onze visie op onderwijs;
  • de inhoud en organisatie van het onderwijs op onze school;
  • de ondersteuning die wij bieden aan kinderen met specifieke onderwijsbehoeften;
  • de kwaliteit van het onderwijs
  • het contact met de ouders

Daarnaast bevat de gids nog veel praktische informatie over schoolse zaken, variërend van het vakantierooster, verlof aanvragen, tot aan de vrijwillige ouderbijdrage.

Elk jaar wordt de schoolgids geactualiseerd en via de website gepubliceerd. Mocht u na het lezen van deze gids vragen en/ of suggesties hebben, dan horen wij dat graag.